Stroman Gedichten

2 november 2013

Appels van de Maan

Neem je huisje mee op zee
Mijn golven zullen je doen leven
Blaas je bellen in de lucht
Mijn wind zal waaien hier vandaan
Laat al je zorgen even los
Ik zal een hangmat voor je wezen
Je omarmen met mijn vlinders
Je gedachten met je lezen

Geef je armen aan de mijne
Spreid ze uit om te vergeten
Speel muziek op grote hoogte
Waar mijn hemelschepen staan
Vaar met mij mee zover je ziet
Tot waar mijn luchtballonnen zweven
Droom jezelf in de wolken
Pluk mijn appels van de maan





4 opmerkingen:

  1. Wat is mooier dan samen reizen in gedachten met als uitkomst dat het werkelijkheid blijkt te zijn. Dan zijn het heerlijke zoete appels.
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo mooi jouw gedichten, ik moest net nog huilen om je gedicht

    elise

    BeantwoordenVerwijderen